pühapäev, 13. mai 2018

Hommik

Allikas: internet
No umbes nii. Puhkuseni on kolm tööpäeva. Mõni aeg tagasi küsis keegi, kas mul kahju ei ole, et ma lapse kõrvalt enam nii palju reisida ei saa. Siis ütlesin, et ei ole, et ma pole sellele selliselt isegi mõelnud. Nii lihtsalt on ja... Ja nüüd üksõhtu sain aru, et tahan ära, jubedalt. Eemale tööst, kaugele majast ja aiast. Eriti majast ja aias, ma ei jõua ja ei taha. Keerutan peas ühte sõstrapõõsa-küsimust ka. Ma siis vist ei saanud aru. Täna on kõik teisiti.

Muus osas, esimese suure päikesega põletasin käed ja jalad - jubedad randid, nö teetöölise kostüüm. Ja siiani ei mäleta, kuhu kapi nurgale mõistus siis sai, igatahes teisel palaval päeval võtsin riided seljast ja põlesin ära üleni. Mina, kes ma võrreldes keskmise eestlasega olen pigem tõmmu ja seepärast ei põle kunagi. Nüüd siis mõnda aega pesu ei kanna - valus on.


Ja seda veel, et öösiti, öösiti lõhnavad toomingad.



14 kommentaari:

  1. Nimeta kolm asja, mida sa praegu kõige rohkem tahad.
    T

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hommikul ajas see küsimus nutma, nii et mõtlemata, "praegu" ei tule enam välja.
      Aga päeva peale mõtlesin välja, et tahaks tahta.

      Kustuta
  2. Eile avastasin Läti piiri lähedal, et toomingad lõhnavad ka päikselõõsas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Loogilist marsruuti pidi Tartust Riiga sõites kasvab suht Läti piiri lähedal ... haha, milline sõnastus! Ühesõnaga, veidi enne Valga linna kasvab paremal pool teed keset suvalist heinamaad kõige suurem toomingas, mida ma tean. Pakun et põõsa läbimõõt on mingi 6 m nt. Mitu-mitu aastat tagasi sealt vastu hommikut mööda sõites pidasin auto kinni, viskasin põõsa kõrvale pikali ja suitsetasin, taevasse, pikalt. Linnud laulsid ja toominga kroonlehed varisesid vaikselt nagu lumi. Ei suuda meenutada, kas põhjuseks oli nii nii hea või nii nii halb. Sellest ajast peale, eriti kevadel, kui põõsas õitseb, tahaks iga kord seal korraks pikali visata aga... ei tea, ei tihka, umbes, et suur inimene juba, katsu nüüd olla, vms :)

      Kustuta
    2. Ütle parem endale, et kindlasti on seal eramaa, seepärast... ei saa.

      Kustuta
    3. Ei, miks. Kui sa tahad, siis sa võid. Järgmine kord jäta auto auto seisma ja mine pikuta.
      T

      Kustuta
    4. Sarjast: pole probleemi - tekitame.
      Ma siin mõtlesin, et mõne asjaga on nii, et ei maksa torkida. Et no mälestus on hullult ilus ja siis proovid korrata, ja kui see ei õnnestu - no ei teki samaväärset tugevat emotsiooni, siis on nii möh, kahju ja võimalik, et ka mälestus esimesest kogemuseks lörtsitud. (Lörtsub??)

      Kustuta
    5. Ei saanud öeldud.
      Seda, et igatsusel, sellel magus-magus-valusal tundel on ka iseseisev väärtus täiesti olemas.
      :)

      Kustuta
    6. Ära ole nii jänku! Mul on kogemusi, mis kinnitavad, et mõni asi läheb iga järgmise sooritusega paremaks. Nii et vaieldav.
      PS, valmis näiteid tooma ja sõnu muud moodi tõestama,
      T

      Kustuta
    7. Usud?? Nagu- usud?
      T

      Kustuta
  3. Kas sul tätoveeringuid on?

    VastaKustuta
  4. :) :)
    Sa räägid kogemustest nagu nt, mul on ka nt, kogemus maasikapeenra tegemisega. Kui ma siia majja 5 a või 4 a tagasi kolisin, tegin maasikapeenrad, mis nägid välja nagu takistusrada. Sel aastal tegin uue - kohe palju ilusam. Või...

    (palun vabandust, olen valmis heastama, teed ja küpsist?)

    VastaKustuta
  5. Jah. Teed ja küpsist, palun.
    T

    VastaKustuta