kolmapäev, 2. august 2017

Öö

Mingis meeltesegaduses võtsin riiulist D. H. Lawrence`i  “Lady Chatterley armukese" ja lugesin suvalistest kohtadest. Mh sain teada, et naiste poolt oma lemmik-peenistega peetavad jutud ei ole vähemalt viimase peaaegu saja aasta jooksul oluliselt muutnud...

(Kunagi mulle see raamat väga meeldis)

**

Unes, mde, nägin, et olen armunud. Nii ülepeakaela teravalt mäletan tunnet, iga ihu rakuga. Visuaalist on meeles vaid see, et ma olin mees ja ajasin taga naist, mitte kurjalt, pigem, midagi loomade paaritumisrituaalide sarnast: tee, ära tee, tee, tee. Mäletan hetke, kui jalutasime metsas, naine kõndis minu ees ja läks üles mingist künkast. Tal oli maani seelik ja ma haarasin teda kahe käega tagumikust. Tahtmine oli tohutu.

Ma nüüd kohe ei teagi. Joon kohvi ja mõtlen Freudist. Väljas on padukas ja tahaks suitsetada. Õhtul on programmis parvesaun.

4 kommentaari:

  1. lemmikpeenis ha, hea termin. läheb kasutusse.
    aga uni... mulle meeldib, kuidas su aju töötab ja kuidas sa seda inimkeelde paned.

    VastaKustuta
  2. Mida Freud (künkast) üles ronimise kohta ütles?

    VastaKustuta